התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות ואיך זה עובד?

מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות ואיך זה עובד?

שירות התקנת אינטרקום לחדרים וקומותמחיר התקנת אינטרקום לחדרים וקומות
התקנת אינטרקום אנלוגי לחדרים וקומותהחל מ-3,499 ש"ח
התקנת אינטרקום אלחוטי לחדרים וקומותהחל מ-5,999 ש"ח
התקנת אינטרקום דיגיטלי לחדרים וקומותהחל מ-3,999 ש"ח
*המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

אין בן אדם שלא מרגיש שהוא צריך קצת יותר ביטחון. ביטחון בתוך הבית הפרטי שלו, שייתן לו גם שקט נפשי וגם פרטיות. כל שכבות ההגנה עם התוספות למיניהן משתדרגות ומשתכללות כל הזמן.

האזינו לכתבה

אחד משכבות ההגנה הישנים יותר הוא האינטרקום. זוהי מערכת שהיא פשוטה ובסיסית ביותר. האינטרקום יאפשר לכם לזהות מי עומד מחוץ לדלת הכניסה והוא יעזור לכם גם להחליט אם אתם רוצים לפתוח לו את הדלת או שלא. בשנים האחרונות, הרבה אנשים החליטו לנצל את היתרונות של האינטרקום החיצוני ולהעתיק אותם לתוך הבית שישמשו לתקשורת במעגל סגור. אז היום אנחנו ניגע בנושא של מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות ואיך זה עובד? הסתקרנתם? המשיכו לקרוא ותגלו עוד.

טכנאי אינטרקום לחדרים וקומות

איך זה עובד – אינטרקום בין חדרים במשרדים?

כאשר מדברים איתכם על אינטרקום בין חדרים או בין קומות, הדבר הראשון שכנראה קופץ לכם בראש הוא עסק מאוד גדול שיש בו המון מחלקות ושהגישה לכל אותן המחלקות לא מותרת לכל אחד. אז אם זה מה שחשבתם, אתם צודקים. הרבה מאוד משרדים, גדולים כקטנים, משתמשים במערכת האינטרקום כדי לווסת את המעבר ממקום למקום ומונעים מעבר בחופשיות לכאלה שאין להם גישה או אישור. אחד החידושים בתחום של אינטרקום בין חדרים הוא הצבה של אינטרקום עם מצלמה.

בדרך הזו אתם יכולים לזהות את המראה של האדם אשר מבקש רשות לעבור יחד עם זיהוי קולו. פתרון נוסף לוויסות התנועה בין החדרים והקומות השונות הוא שימוש באינטרקום עם קודן. את הסיסמה נותנים רק למורשי הגישה והם אלה היחידים שיכולים לעבור. למי שאין הסיסמה ייאלץ לעבור את כל תהליך הזיהוי.

ואיך זה עובד כשזה מדובר בבית הפרטי שלכם?

יש סיכוי שאולי תופתעו קצת עכשיו, אבל אפשר לבצע התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות גם בבית הפרטי שלכם. ברוב הפעמים, ההתקנה לא תבוצע מטעמי אבטחה. אז איך זה עובד? בשביל שתוכלו לבצע את ההתקנה בבית הפרטי שלכם, תצטרכו להשתמש באינטרקום החיצוני ובאינטרקום הראשי שנמצא בשער. עוד דבר חשוב שעליכם לדעת הוא שאתם יכולים לסנכרן בין כל האינטרקומים אשר פזורים ברחבי הבית על מנת שהם יוכלו לדבר ביניהם ולבצע מספר של פעולות בו זמנית.

הסיבה שהרבה אנשים מתקינים אינטרקום בין החדרים והקומות השונות בבית הפרטי שלהם היא כדי שכל בני הבית אשר מפוזרים בבית יוכלו לתקשר האחד עם השני בצורה שתהיה הכי קלה והכי פשוטה. זה נעשה באמצעות שימוש בשלוחות שמפוזרות בכל הבית, על מנת שלא כולם ירוצו לשלוחה הראשית כדי לפתוח או לזהות את מי שעומד בדלת. השימוש באינטרקום מפוזר ברחבי הבית יהיה יותר שימושי כאשר מדובר בביתם שהם גדולים מאוד, או פשוט בבתים שיש להם יותר מקומה אחת.

המערכת הזו תהיה יעילה גם במקרים בהם יש לכם תינוק קטן בחדר אחר בבית. בעזרתה תוכלו לעקוב אחרי הקולות שיצאו מהחדר, תוכלו לדעת אם התינוק ישן או שהוא בדיוק התעורר ואפילו סתם להסתכל עליו במסך מחדר ההורים שלכם. במקרים אחרים, תוכלו להתקין מערכת כריזה נוסף על מערכת האינטרקום. מערכת שכזו יכולה לשדר את ההודעות שלכם לכל הדיירים בבית.

מהם הסוגים השונים של התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות ואיך זה עובד?

קיימים כמה סוגים של מערכות אינטרקום שאתם יכולים להתקין בין חדרים וקומות שונות. כל מערכת עובדת בצורה אחרת ולאנשים שלא מכירים את התחום, כל המערכות ייראו אותו הדבר בדיוק. אך לכל מערכת ומערכת יש תפקיד שונה. אנחנו כאן לסקור מהן המערכות ואיך זה עובד. הסוג הראשון הוא אינטרקום אלחוטי אשר עובד בצורה של תקשורת אלחוטית בין המקור לשלוחת היעד שאם רוצים. אין פה שום התעסקות בכל מיני כבלים וחוטים למיניהם, לא בהתקנה ולא בתפעול.

המערכת מאפשרת להתקין את השלוחות רחוק מאוד מהאינטרקום הראשי, ולכן זו המערכת האולטימטיבית להתקנה בין חדרים וקומות. גם הסוג של האינטרקום שמיועד לשמור על התינוק שלכם מאפשר לכם להתקין אותו במרחק רב בין היעד למקור והוא מאפשר מעבר של אותות והודעות בין החדרים השונים. לכל הסוגים הנ"ל ועוד סוגים רבים, אפשר לצרף מצלמה או להתקין מלכתחילה אינטרקום עם מצלמה. זה עוזר לייעל את הזיהוי של מי שנמצא מאחורי הדלת וזה נותן גם את האפשרות לעקוב מה קורה ברחבי הבית.

איך זה עובד – איך אינטרקום בין קומות ובין חדרים משמש כאמצעי אבטחה?

אינטרקום שמותקן בין קומות ובין חדרים יכול לשמש גם כאמצעי אבטחה נוסף לבית שלכם. איך זה עובד? בראש ובראשונה, האינטרקום בכלל הומצא במטרה לשמש כאמצעי אבטחה אשר יותקן בבתים פרטיים או בכל מיני עסקים. התקנה של אינטרקום אשר מיועד מלכתחילה לבית פרטי יכול לספק לכם את הבידוד הדרוש לבית הפרטי מהאזור שבחוץ. אם יש לכם בית שמכיל יותר מקומה אחת או בית שיש לו המון חדרים, שווה לחבר לאינטרקום הראשי עוד מספר שלוחות בחדרים או בין הקומות כדי שתוכלו להיות במעקב נרחב יותר לכל המגיע אליכם הביתה.

מהו מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות?

אז מה יהיה מחיר התקנת אינטרקום בין חדרים ובין קומות? אספנו לכם את המחירים האפשריים, אך בכל מחיר יש גם הסתייגות של במה כרוכה ההתקנה. אם אתם מעוניינים להתקין אינטרקום אנלוגי בבית עם 6 חדרים או קומות, יתקינו לכם גם פאנל חיצוני וגם שפופרת אינטרקום בכל חדר וזה יעלה בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, לבין ארבעת אלפים ₪ . במקרה של התקנת אינטרקום אלחוטי אשר יהיה מופעל באמצעות אפליקציה שכל דיירי הבית יוכלו להתחבר אליה, המחיר יהיה בין ששת אלפים ₪, לבין עשרים ושניים אלף ₪, תלוי בכמות החדרים והקומות בבית. אינטרקום דיגיטלי בבית עם שמונה חדרים או מספר קומות, מחיר ההתקנה ינוע בין ארבעת אלפים ₪, לבין חמישה עשר אלף ₪ . גם המקרה הזה תלוי אם תותקן מצלמה באינטרקום או שלא.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום בין חדרים וקומות

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום בין חדרים וקומות. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום בין חדרים וקומות הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום בין חדרים וקומות יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום בין חדרים וקומות מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם