התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת אינטרקום לדלת כניסה – כמה זה עולה?

מחיר התקנת אינטרקום לדלת כניסה – כמה זה עולה?

שירות התקנת אינטרקום לדלת כניסהמחיר לשירות התקנת אינטרקום לדלת כניסה
התקנת אינטרקום עם שפופרת לדלת כניסההחל מ – 999 ש"ח
התקנה של אינטרקום מסוג של קודן אשר מגיע עם פאנל חיצוני ושפופרת פנימית לדלת כניסההחל מ – 1,499 ש"ח
התקנת פאנל של טביעת אצבע או חיישן קרבה לדלת כניסה החל מ – 1,299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק
אינטרקום הוא המערכת התקשורתית הכי פשוטה שיש, ולמרות זאת הוא נהפך למכשיר הכי פופולארי שיש. אתם תוכלו לראות אותו בכל מקום, אם זה בבית הפרטי, אם זה בבניין או אפילו במשרד. 
האזינו לכתבה

האינטרקום יעזור לכם לזהות מי עומד מחוץ לדלת והוא אף יעזור לכם להחליט אם אתם רוצים להכניס אותו או שלא. אז הכנו לכם מדריך של כל הנוגע לאינטרקום כולל על מחיר התקנת אינטרקום לדלת כניסה – כמה זה עולה? הישארו עימנו.

התקנת אינטרקום לדלתות כניסה

למה חשוב לבצע התקנת אינטרקום לדלת כניסה?

האם אתם רוצים לתת לכל באי הרחוב להיכנס אליכם הביתה או אל המשרד בצורה טבעית ואוטומטית מבלי אפילו להסתכל מי מגיע? או שאולי אתם תעדיפו לבדוק על ידי מענה קולי מי עומד מאחורי הדלת ועל הדרך גם לראות שאתם מכירים את אותו אדם, ואולי בכלל הוא נושא עליו תג מבקר במקום כמו שהרבה מקומות עבודה עושים? יש גם אופציה כזו שאולי אתם רוצים לחכות לשנייה האחרונה או להיכנס לנייד שלכם בכל הזדמנות שבה יש צלצול בדלת, להסתכל ולבקר אם קרה משהו שלא היה אמור לקרות באזור שלכם? אילו שאלות שהתשובות עליהן נראות כל-כך פשוטות, אך עדיין יש המון אנשים שחיים בחשיפה עצומה ומיותרת למדי לכל מיני מעשי פשיעה, מקרי אלימות ועוד.

התקנת אינטרקום לדלת כניסה יכולה למנוע את כל זה. אין צורך לחכות שמשהו נורא יקרה. אינטרקום אשר מותקן בדלתות הכניסה יאפשר לכם לבקר ולשלוט בכל מקום שחשוף לפריצות, כמו כניסות אחוריות של בתים, אזורים שאין בהם הרבה תנועה שמזמינים מאוד גנבים לבצע את עבודתם. כמו כן, האינטרקום יאפשר שליטה על כל מיני כניסות לתוך אזורים שהם מבוקרים יותר במפעלים, בתי חולים, משרדים ועוד.

למה צריך לעבוד רק עם חברה מקצועית בנושא של התקנת אינטרקום לדלת כניסה?

רק בחירה בחברה שהיא מקצועית בכל הנוגע לנושא של התקנת אינטרקום לדלת כניסה, יכולה לתת לכם מוצרים אשר יאפשרו לכם להרגיש שאתם בטוחים בכל זמן שאפשר ובכל מקום שרק תהיו. הידע של החברה המקצועית יאפשר להתאים לכם מערכת שתעבוד בדיוק לפי הצרכים שלכם והוא אף יבטיח שעשיתם עם עצמכם חושבים על כל מה שאתם צריכים וחשוב לכם שיהיה במערכת לפני קבלת ההחלטה החשובה. החברה המקצועית היא זו שתדאג לבנות וגם לתכנן את כל המערכת עם כל המוצרים שישתלבו בה אחד עם השני ויהוו את יחידת האבטחה מושלמת לדלת הכניסה שלכם.

חברות מקצועיות בדרך כלל יהיו היחידות שיציעו לכם כל מיני פתרונות אבטחה שיהיו גם מתוחכמים וגם חדשניים. הם אלה שגם ידעו איך להתחשב ואיך לטפל בכל נושא הבטיחות, מהנעילה של הדלתות ועד לכל מערכות האינטרקום ובקרות הכניסה השונות.

מה כוללת התקנת אינטרקום לדלת כניסה?

כל התקנת אינטרקום לדלת כניסה תכלול בטוחה התקנה של מספר רכיבים. קודם כל יורכב הפאנל החיצוני ליד דלת הכניסה. במקביל להתקנת הפאנל החיצוני, הטכנאי יתקין גם את אמצעי התקשורת. לאחר מכן, יותר המנעול החשמלי בתוך דלת הכניסה כאשר הוא יקבל את הפקודה המתאימה, הדלת תיפתח. את ספק הכוח שתפקידו להתאים את המתח שמתקבל מארון החשמל למתח נמוך אותו המערכת דורש, הטכנאי יתקין בארון החשמל. ההתקנה תכלול בתוכה גם את כל הכבלים והחיווט המתאים, ובחלק מן הפעמים היא תכלול בתוכה גם אחריות ושירות לשנה שלמה.

מהם סוגי החיבור בהתקנת אינטרקום לדלת כניסה?

יש כמה וכמה סוגים של חיבור בעת ביצוע של התקנת אינטרקום לדלת כניסה. יש חיבור של אינטרקום לעמדה ספציפית ומוגדרת מראש, יש אינטרקום לטלפון בבית ואפילו לטלפון נייד. לפני שאתם רצים להתקין אינטרקום, כדאי שתבחנו טוב טוב את הסוגים של החיבורים השונים שכבר נציג לפניכם ותחשבו איזה מהם יענה על הצורך שלכם הכי טוב. אינטרקום עם שפופרת הוא האינטרקום הכי פשוט שיש. הוא כולל בתוכו פאנל חיצוני עם כפתור של התקשרות, הוא מחובר לעמדה פנימית מוגדרת מראש בבית. בתוך העמדה הזו יש שפופרת שדרכה תוכלו גם לשמוע, גם לדבר וכמובן גם לפתוח את הדלת.

הדור הבא של האינטרקום הוא אינטרקום למסך. כאן הפאנל החיצוני יכול מצלמה אשר תתחבר לפאנל מסך שיהיה לכם בתוך הבית אשר תוכלו לראות דרכו, לדבר עם מי שעומד בחוץ וגם לפתוח את הדלת עבורו. אופציה נוספת ויותר מתקדמת היא אינטרקום שמחובר לקו הטלפון שלכם. כלומר, במקום שתחברו את האינטרקום לשפופרת, אתם תחברו אותו למתאם טלפוני אשר צריך להתקשר עם קו הטלפון שלכם בבית. ברגע שמישהו ילחץ על הפאנל החיצוני מחוץ לבית, ישמע צלצול בטלפון הביתי שלכם.

אינטרקום אשר מחובר לכם לרשת האלחוטית הוא המוצר הכי חדש שיש כיום בשוק. אינטרקום מהסוג הזה מאפשר העברת של נתונים דרך הרשת האלחוטית. זוהי דרך שחוסכת כל שימוש בחוטים ובעצם דורשת רק שימוש בחשמל על מנת שהפאנל החיצוני של האינטרקום ימשיך לעבוד.

מה יהיה מחיר התקנת אינטרקום לדלת כניסה?

אז כמה זה עולה לבצע התקנת אינטרקום לדלת כניסה? מחיר התקנת אינטרקום לדלת כניסה נע בין טווח מחירים מאוד מגוון. המחיר נקבע בהתאם לסוג של המערכת בה בחרתם ובסוג החברה שלה. גם המורכבות של העבודה יכולה להעלות את המחיר.

מחיר של התקנת אינטרקום עם שפופרת יעלה לכם בין אלף ₪ לבין אלפיים וחמש מאות ₪. התקנה של אינטרקום מסוג של קודן אשר מגיע עם פאנל חיצוני ושפופרת פנימית יעלה לכם בין אלף וחמש מאות ₪ לבין אלפיים ומאתיים ₪. אם יש לכם כבר מערכת אינטרקום וכל שאתם רוצים לעשות הוא להוסיף לה קודן, אתם תשלמו בין חמש מאות ₪ לבין שבע מאות ₪. פאנל של טביעת אצבע או חיישן קרבה יעלה לכם באזור של אלף ושלוש מאות ₪ עד אלף וחמש מאות ₪. ההתקנה של אינטרקום מצלמה יחד עם מסך פנימי תעלה בין אלפיים וחמש מאות ₪ לבין שלושת אלפיים וחמש מאות ₪.

כמו כן, התקנה של אינטרקום לקו הטלפון הביתי שלכם תעלה בין אלף ומאתיים ₪ לבין אלפיים ₪. שימו לב שמחיר התקנת המתאם הטלפוני ישתנה בין סוגי הטלפון השונים ובהתאם למספר קווי הטלפון שמחוברים אליו. במידה וכבר קיימת לכם מערכת אינטרקום ואתם רק רוצים להוסיף מתאם טלפוני, אתם תיאלצו לשלם בין חמש מאות ₪ לבין אלף ₪.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום לדלת כניסה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום לדלת כניסה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום לדלת כניסה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום לדלת כניסה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום לדלת כניסה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם