התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת אינטרקום למשרד – כמה זה יעלה לכם?

מחיר התקנת אינטרקום למשרד – כמה זה יעלה לכם?

שירות התקנת אינטרקום למשרדמחיר התקנת אינטרקום למשרד
התקנת אינטרקום עם שפופרת למשרדהחל מ-1,449 ש"ח
התקנת אינטרקום עם קודן למשרדהחל מ-1,749 ש"ח
התקנת אינטרקום למשרד עם חיבור לטלפון קוויהחל מ-2,299 ש"ח
*המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

אם אתם בעלים של משרד כזה או אחר, אתם כנראה מקבלים הרבה אורחים במהלך יום העבודה. לכן, הכי הגיוני שתרצו לזהות את האורחים האלה עוד לפני שהם נכנסים אליכם למשרד.

האזינו לכתבה

יש כל מיני מערכות אינטרקום אשר מתאימות לדלתות הכניסה של המשרדים השונים והן יכולות לתת בדיוק את מה שאתם צריכים. אך איך תבחרו בין כל המערכות השונות שאפשר להתקין במשרד? יש כמה וכמה מערכות אינטרקום ספציפיות מתקדמות שנועדו לצורכי זיהוי ואבטחה ואילו הן המערכות שהכי ישמשו אתכם. כמו לכל דבר, גם המערכות הללו מגיעות עם מחיר, ולכן המאמר מחיר התקנת אינטרקום למשרד – כמה זה יעלה לכם נכתב. המשיכו לקרוא ותגלו הכל אודות המחיר וההתקנה.

טכנאי אינטרקום למשרד

מה כוללת התקנת אינטרקום למשרד?

במרבית המקרים, בעלי משרדים אשר יבחרו לבצע התקנת אינטרקום למשרד הם יחפשו מערכות אשר יכללו בתוכן כל מיני רכיבים שהמטרה שלהם היא ליצור רמה גבוהה של אבטחה ויעילות הכי גבוהה שאפשר לקבל. אם אתם רוצים להתקין אינטרקום במשרד שלכם, כדאי שתשימו לב שאתם מתקינים את הפאנל החיצוני אשר כולל גם רמקול וגם לחצנים ליד הדלת. כדאי לכם להתקין אינטרקום מסוג אנטי ונדליזם שיהיה מוגן מפני מים. כמו כן, כדאי שיהיה לו גם קודן לפתיחה של הדלת, שתהיה מצלמה בפאנל של האינטרקום וכמובן אחריות בגין ההתקנה של האינטרקום ואחראיות על האינטרקום עצמו זה תמיד מועיל ועוזר.

איזה סוג של התקנת אינטרקום למשרד הכי כדאי לכם לבצע?

בדרך כלל, משרדים שמבצעים התקנת אינטרקום למשרד יבחרו להתקין מערכות שכוללות בתוכן שתי תוכנות מרכזיות.

  1. האחת היא אינטרקום קולי אשר דרכו בעל המשרד יכול לנהל שיחה עם אותו אורח שהגיע עוד לפני שהוא נכנס לתוך המשרד. זו הדרך שאפשר להחליט אם האורח הנ"ל רצוי ואם כדאי להכניס אותו לתוך המשרד.

  2. האופציה השנייה היא מצלמה. נוסף על השיחה הקולית, המצלמה נותנת לראות מי נמצא מאחורי הדלת.

יש הרבה מערכות אשר כוללות את שתי האופציות יחד, גם מצלמה וגם אינטרקום קולי, או לחילופין מערכות ספציפיות שכוללות רק אופציה אחת. ההמלצה במשרדים גדולים היא להתקין את המערכת שכוללות את שתי האופציות וזאת על מנת שתוכלו להגדיל את מערך אבטחה שלכם ואת הנוחות במשרד.

למה חשוב שחברה מקצועית תבצע את התקנת אינטרקום למשרד?

עם השנים, כל הטכנולוגיה בתחום של התקנת אינטרקום למשרד התקדמה רבות. נוספו כל מיני תכונות חדשות, החלקים כבר מיוצרים באיכות שהיא יותר גבוהה מבעבר, הטכנולוגיה תופסת הרבה פחות מקום, נוספו עוד צבעים ועוד צורות. חברה מקצועית אשר מייצגת מספר חברות שונות בתחום של אינטרקום למשרד, היא חברה שתספק לכם אחריות על המוצר, היא חברה שתספק לכם מוצר איכותי וזו חברה שבעיקר תיתן לכם גב במקרה הצורך.

נכון, יש הרבה חברות בשוק אשר מציעות אינטרקום למשרד במחירים מאוד נמוכים רק כדי שיצליחו למשוך עוד לקוחות, אך דעו לכם כי אלו חברות לא מקצועיות והן לא יודעות איך לספק לכם שירות מקצועי ואיכותי. חברה מקצועית היא חברה שהאיכות שלה נמדדת ביכולת שלה לספק לכם גם שירות מקצועי שיהיה ברמה הכי גבוהה שניתן וגם שירות איכותי. זו תהיה חברה מאוד מנוסה, אשר תתייחס לכל מקרה לגופו ולכל לקוח בצורה אישית וכך בעצם היא תצליח להתאים לכל אחד את הפתרון שהכי רלוונטי לו.

איך תבחרו מי יבצע את התקנת אינטרקום למשרד?

אז לפני ביצע של התקנת אינטרקום למשרד עליכם לבחון כמה וכמה דברים בבחירתו של המתקין.

  • דבר ראשון הוא הניסיון. כשאתם בוחרים מתקין אינטרקום אתם רוצים שהוא יהיה מקצועי ובעל ניסיון. התקנה של מערכת אינטרקום דורשת ידע מסוים וחשוב שתתבצע בצורה הנכונה בשביל שהמערכת תעבוד בצורה הנכונה. גם הנראות והדרך בה הותקנה המערכת מאוד חשובה.

  • יש התקנות שיכולות לקחת כמה שעות או כמה ימים ולכן כל היחס מול המתקין הוא חשוב מאוד. כאשר אתם מדברים איתו בפעם הראשונה, אתם צריכים להבין אם אתם מדברים עם בן אדם נעים ושירותי שנותן לכם את הזמן שלכם לשאלות, שמסביר על כל ההבדלים שקיימים בין כל המערכות השונות ואפילו נותן לכם המלצות על בסיס מה שהוא כבר יודע.

  • נקודה נוספת ולא פחות חשובה היא המחיר. אתם צריכים לוודא כי אכן קיבלתם הצעת מחיר הגיונית עבור השירות שקיבלתם. אם אתם לא בטוחים מה הטווח של המחירים שאתם צריכים לשלם, תמשיכו לברר באינטרנט או אפילו פה, בסוף המאמר.

מה חשוב לדעת לפני התקנת אינטרקום למשרד?

כשאתם מזמינים שירות של התקנת אינטרקום למשרד אתם צריכים לבדוק כמה וכמה דברים בנוגע לאינטרקום עצמו. קודם כל, תבדקו אם המצלמה באינטרקום שלכם יכולה לזוז לצדדים, אתם יכולים לבדוק זאת על ידי שליטה בזוויות הצילום. אם התקנתם את האינטרקום שלכם בשער, תבדקו שיש לו הגנה שמופיעה בתור גגון שעשוי ממתכת לאינטרקום, וזאת מפני הגשם. עם לאינטרקום יש לחצנים עם תאורה זה יכול לעזור לכם מאוד בשעות החשכה. כמו כן, אם האינטרקום שלכם מגיע עם מצלמה, תבדקו שהמסך שלו עובד כראוי עם כל הצבעים ושהכול תקין וברור.

מה יהיה מחיר התקנת אינטרקום למשרד?

מחיר התקנת אינטרקום למשרד משתנה בין סוג וסוג של אינטרקום. אין ספק שלפני הזמנת התקנה, הפרמטר הכי חשוב שיש לבדוק הוא המחיר של המערכת. כשמדובר בהתקנה במשרדים המחיר ינוע בין טווחים שונים. התקנה של אינטרקום עם שפופרת יעלה לכם בין אלף וארבע מאות ₪ לבין אלפיים שלוש מאות וחמישים ₪. התקנתו של אינטרקום עם קודן יעלה בין אלף שבע מאות וחמישים ₪ לבין אלפיים תשע מאות ושלושים ₪. נוסף על כך, התקנה של אינטרקום בעל חיבור לטלפון הקווי שמותקן אצלכם בבית יעלה לכם בין אלפיים ושלוש מאות ₪ לבין שלושת אלפים מאה ושישים ₪. גם התקנה של אינטרקום עם מצלמה תנוע בין טווח מחירים של אלפיים ושש מאות ₪ לבין ארבעת אלפים ותשעים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום למשרד

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום למשרד. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום למשרד הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום למשרד יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום למשרד מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם