התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת אינטרקום לעסק ולחברות – אינטרקום עם מצלמה לעסק

מחיר התקנת אינטרקום לעסק ולחברות – אינטרקום עם מצלמה לעסק

שירות התקנת אינטרקום לעסק ולחברותמחיר להתקנת אינטרקום לעסק ולחברות
התקנת אינטרקום בעל קודן לעסק וחברותהחל מ- 1749 ש"ח
התקנת אינטרקום אשר מתחבר לטלפון ביתי לעסק וחברותהחל מ- 1999 ש"ח
התקנת אינטרקום עם מצלמה לעסק וחברותהחל מ- 2499 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אחד מהסוגים של מערכות בטיחות שניתן למצוא היום בכל עסק ובכל חברה היא מערכת של אינטרקום לעסק. זה לא משנה אם יש לכם עסק שהוא פרטי וקטן או עסק עולמי וגדול, עליכם לדאוג ולוודא שדלת הכניסה שלכם תהיה מוגנת מהכל.

האזינו לכתבה

גם מפני גנבים, גם מפני ריגול תעשייתי וגם מפני זרים שרוצים להיכנס. אנחנו היום ניתן לכם את כל המידע בנוגע לנושא של מחיר התקנת אינטרקום לעסק ולחברות – אינטרקום עם מצלמה לעסק. המון מידע וידע מחכה לכם, אז שווה להמשיך לקרוא.

התקנת אינטרקום לעסק ולחברות

איך תבחרו אינטרקום עם מצלמה לעסק?

אז כמו בכל דבר בשוק הרחב, גם אינטרקום עם מצלמה לעסק אפשר למצוא בשלל של דגמים ואיכויות. כשאתם בוחרים דגם ספציפי כדאי לכם לחשוב על משהו מרכזי שמאפיין את מה שאתם צריכים והוא זה שיעזור לכם לבחור את הפתרון שהכי יתאים עבורכם. אתם תמיד צריכים לבדוק מהי האיכות של המצלמה ומהי הרזולוציה של התמונה שאותה אתם תקבלו באינטרקום.

אם אתם  צריכים שהאינטרקום יעבוד בלילה, בחשיכה או בתנאים בהם הראות לקויה, כדאי לכם להשתמש במערכת שתדע לספק ראות טובה, תקינה וגבוהה באותם תנאים. נוסף לכל התנאים הטכניים, כדאי שתבחרו אינטרקום אשר מייצרים אותו מחומרים שהם הכי איכותיים שאפשר אבל שיהיו גם חומרים עמידים. יש גם פתרונות שהם מעוצבים. הפתרונות הללו, ברוב המקרים, נחשבים ליותר מבוקשים בשוק, מכיוון שאלו הם אלמנטים יותר בולטים, והם אלו שמקבלים את כל מי שיגיע לעסק שלכם.

האם כדאי לכם לשלב קודן עם אינטרקום עם מצלמה לעסק?

אם אתם מציבים אינטרקום עם מצלמה לעסק, צריך להתחשב בעובדי העסק שמגיעים למקום על בסיס קבוע. אם אתם רוצים להקל עליהם ולא לרוץ כל שנייה וחצי לאינטרקום, להסתכל במצלמה ולפתוח להם את הדלת, אתם יכולים לשלב בו קודן. כך בעצם אתם מונעים את הטרחה המיותרת הזו. בעצם מוסיפים לפאנל שכבר מכיל מצלמה, קודן שנותן לעובדי המקום להיכנס על ידי הקשה של קוד סודי או סיסמה מסוימת שתוגדר באמצעות בעל העסק. יש כל מיני פתרונות אפשריים נוספים כמו התקנה של צ'יפ אשר מתבסס על קרבה ועוד.

כאשר מתקינים את המערכת של האינטרקום עם המצלמה והקודן, צריך לנקוט בשיטה שתהיה בטיחותית לשימוש. כלומר, אם אתם מתקינים את המערכת במקום שהוא קצת יותר חשוף, אתם צריכים להתקין את המכשיר עם שילוב של מעין גג קטן אשר תפקידו הוא לשמור על הפאנל, על המצלמה ועל הקודן מכל נזקי מזג האוויר הקיצוניים.

איך התקנה של אינטרקום עם מצלמה לעסק יכול לעזור לכם?

התקנתו של אינטרקום עם מצלמה לעסק נועדה לעזור לכם לפקח ולבקר על הדלת של הכניסה לתוך העסק, לעזור לכם לזהות מי יוצא ומי נכנס לתוך העסק וכמובן, תעזור לכם למנוע מכל אותם האנשים הלא רצויים להיכנס לעסק. נוסף על כל אלה, יש מערכות אינטרקום שדרכן תוכלו לשלוט בכניסה לעסק באמצעות הטלפון החכם שלכם. זה נותן לכם את האפשרות לפקוח ולבקר על הכניסה לעסק גם כשאתם לא נמצאים בתוכו פיזית.

איך תבחרו מתקין שיבצע את התקנת האינטרקום עם מצלמה לעסק?

בכל תחום בחיים, כשזה מגיע לבחירה של טכנאי מסוים שיהיה מקצועי ואיכותי, זה כרוך בהרבה פרמטרים. ההחלטה על בחירה של בעל מקצוע מקצועי שיתקין לכם את אינטרקום עם מצלמה לעסק, חשובה גם היא בדיוק כמו שההתקנה של ממערכת האינטרקום עצמה חשובה מאוד. למתקין של האינטרקום יש המון אחריות בכל הנוגע לתקינות של המערכת. הוא האדם שילווה אתכם לכל אורך התהליך והוא יהיה חייב להיות זמין אליכם לכל בעיה או תקלה שתעלה לאחר ההתקנה.

לכן, כדאי לכם לדבר עם המתקין עצמו עוד לפני ההתקנה של האינטרקום. תוודאו שהוא אכן בעל ניסיון ושהתקין כבר אינטרקומים כמו שלכם בעבר, אתם יכולים לבקש תמונות של התקנות שונות שהוא ביצע, ממש כמו תיק עבודות, ואתם גם יכולים לבקש המלצות ו/או חוות דעת מלקוחות שהיו לו בעבר. בדרך הזו, תוכלו לוודא במאת האחוזים שבעל המקצוע שאתם רוצים לבחור הוא גם אמין וגם מקצועי.

מה יהיה מחיר התקנת אינטרקום לעסק ולחברות?

אז כמה תצטרכו לשלם על הביטחון שלכם בעסק ועל בעל המקצוע האמין והמקצועי? יש כל מיני אלמנטים שיכולים להשפיע על מחיר התקנת אינטרקום לעסק ולחברות. נוסף על ההתקנה הבסיסית שיש לבצע לאינטרקום לעסק, כמובן בהתאם לסוג שלו, יש גם את המרכיב של סוג החברה ממנה אתם קונים. חברות שהן יותר מובילות בשוק בדרך כלל גם יהיו יקרות יותר בכל הנוגע להתקנות, לעומת חברות שקצת פחות ידועות בשוק. גם התשתית תשפיע על המחיר ההתקנה.

אם קיימת או לא קיימת תשתית. ברוב ההתקנות של האינטרקומים, מסירים את הכבלים באמצעות חציבה שנעשית בתוך הקיר. אם תבחרו לעשות זאת גם, הדבר כנראה יעלה את מחיר ההתקנה. מעבר לכל אלה, יש כל מיני תוספות שונות למערכת האינטרקום הסטנדרטית שיכולים לייקר את העלות. אז בואו נדבר מספרים. מה יהיו המחירים הבסיסיים של ההתקנות השונות ללא כל התוספות המיוחדות? אם תבחרו להתקין אינטרקום עם שפופרת תיאלצו לשלם בין אלף וארבע מאות ₪  לבין אלפיים שלוש מאות וחמישים ₪.

מחירה של התקנה עבור אינטרקום בעל קודן יהיה בין אלף שבע מאות וחמישים ₪, לבין אלפיים תשע מאות וחמישים ₪ . התקנה של אינטרקום אשר מתחבר לטלפון ביתי יעלה בין אלפיים ושלוש מאות ₪, לבין שלושת אלפים ושלוש מאות ₪ . והמחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה יעלה בין אלפיים וחמש מאות ₪, לבין ארבעת אלפים ומאה ₪ . לכן, לפני הזמנת הטכנאי, תחשבו על איזה סוג של אינטרקום אתם רוצים, מה ישרת אתכם הכי טוב ומה ישמור לכם הכי טוב על העסק.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום לעסק וחברה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום לעסק וחברה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום לעסק וחברה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום לעסק וחברה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום לעסק וחברה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם