התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת מערכת אינטרקום לדירה ואיך זה עובד?

מחיר התקנת מערכת אינטרקום לדירה ואיך זה עובד?

שירות התקנת מערכת אינטרקום לדירהמחיר לשירות התקנת מערכת אינטרקום לדירה
התקנת אינטרקום עם שפופרת לדירההחל מ – 499 ש"ח
התקנת אינטרקום דיגיטלי לדירההחל מ – 1499 ש"ח
התקנת אינטרקום עם מצלמה אשר בדירההחל מ – 1999 ש"ח
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

רוב האנשים כבר יודעים כי האינטרקום הוא אחד מהדרכים הכי חשובות שקיימות למען שמירה על הביטחון והפרטיות של אנשים אשר גרים בבית פרטי.

האזינו לכתבה

האינטרקום מהווה את קו ההגנה הראשון בכל מה שקשור ליקרים שלכם. מערכת אינטרקום שעובדת בצורה שהיא גם יעילה וגם תקינה, תוכל ליצור חוצץ בין הבית שלכם לבין מה שקורה בחוץ, היא תמנע גם כל מיני ניסיונות פריצה כאלו ואחרים ובכללי תגרום לכל בני הבית להרגיש בטוחים במקום בו הם נמצאים. בשביל לדעת כמה עולה המערכת הבטיחותית הזו, הכנו עבורכם מדריך של מחיר התקנת אינטרקום לדירה ואיך זה עובד? שווה להמשיך לקרוא. 

התקנת מערכת אינטרקום לדירה

איך זה עובד כשמדובר במערכת אינטרקום עם מצלמה לדירה?

כשאנו מדברים על מערכת אינטרקום עם מצלמה, השאלה היא של איך זה עובד מאוד קלה למענה. קודם כל נציין כי זו המערכת שהכי נפוצה בשנים האחרונות. המערכת עובדת באמצעות שידור חי עם תמונת וידאו של האדם אשר נמצא מאחורי הדלת, היא מאפשרת זיהוי שנעשה באופן מיידי ונותן תחושה של ביטחון. כאשר נכנס צלצול אתם לא חייבים לענות לו ואף לנהל שיחה.

לאחר כמה זמן שלא עניתם לצלצול, המסך יכסה כבר מעצמו וכך האדם שמאחורי הדלת לא באמת יידע אם יש מישהו בבית או שלא. אך במידה ואתם מזהים את הדמות שנמצאת מחוץ לדלת, אתם יכולים פשוט ללחוץ על הלחצן שמיועד לפתיחה באינטרקום. זוהי המערכת הכי נוחה לשימוש גם לילדים וגם לאוכלוסייה המבוגרת יותר מכיוון שאין צורך לזכור קוד והיא מאוד נגישה גם מבחינת המסך וגם מבחינת הלחצנים שלה.

איך זה עובד מבחינת התשתיות למערכת האינטרקום?

גם על השאלה איך זה עובד מבחינת התשתיות למערכת האינטרקום ענינו עבורכם. ברוב המקרים כדאי לבצע תשתית תקשורת שמבוססת על חוטים בין פנים הבית לבין שער הכניסה.

  • אם משתמשים בפתרונות אינטרקום שהם אלחוטיים מסתכנים בחוסר קליטה מה שלא כל-כך עובד עם תנאי הבנייה בישראל, שהיא בנייה עם בטון ומאוד כבדה. זו הסיבה שאם המרחק בין הדלת של הבית לבין השער בכניסה עולה על כמה מטרים בודדים, עדיף להתקין תשתית חוטית. בשביל להכין תשתית למערכת של אינטרקום ביתי, צריך להעביר צינור קשיח בגודל של 20 מ"מ משער הכניסה ועד לארון התקשורת שיהיה בתוך הבית. דרך הצינור צריך להשחיל כבל פיקוד של שמונה גידים אשר מיועד למערכות אינטרקום או לכבלי רשת.

  • ברוב המקרים, מערכת האינטרקום הביתית תעבוד במתח שהוא נמוך יחסית והוא יהיה מוזן משנאי אשר קיים בתוך הבית. השנאי עצמו יהיה מחובר לשקע רגיל לחלוטין. תמיד יהיה עדיף לשים את השנאי בצורה אסתטית  בתוך ארון התקשורת וכמובן לוודא שיש שני שקעים שהם פנויים למען החיבור של האינטרקום.

  • בכל התקנה של מערכת אינטרקום לדירה, צריך שיהיה חיבור למנעול החשמלי אשר ממוקם במשקוף של שער הכניסה או במשקוף של הדלת. לפני ההתקנה צריך לבדוק שהמנעל החשמלי מותקן או שיש לפחות הכנה להתקנה של מנעול חשמלי. כשמתקבלת פקודה לפתיחת הדלת, הקודן של האינטרקום יעביר זרם לאותו מנעול חשמלי. המנעול החשמלי ישחרר את הלשונית המגנטית וכך בעצם תתבטל הנעילה של השער.

  • צריך להתקין ידית קבועה שתשמש בתור הידית החיצונית של דלת הכניסה כדי שלא תתאפשר פתיחה של השער מבחוץ. גם למקרים בהם יש רווחים גדולים בשער הכניסה אשר נותנים גישה לידית שמותקנת מבפנים יש פתרון. אפשר להתקין לחצן יציאה בנקודה נסתרת כלשהי אשר תפקידה הוא למנוע את הגישה הנ"ל.

איך זה עובד – מהם השלבים של התקנת מערכת האינטרקום?

אז איך זה עובד? כמו לכל דבר שמתקינים, גם בהתקנה של מערכת אינטרקום יש שלבים ספציפיים. קודם כל ההתקנה תתחיל מהתקנה של הפאנל החיצוני אשר יהיה מחובר למנעול הדלת. המנעול של הדלת יפעל על פי הפקודות שיקבל מהפאנל. יש שני סוגים של מנעולים שתפקידם הוא לשלוח את הפקודות לשחרור של המנעול. מנעול שהוא אלקטרו מגנטי או מנעול שהוא חשמלי.

את הפאנל החיצוני צריך לחווט לתוך ארון התקשורת באמצעות העברה של כבל אל תוך הארון שמיקומו הוא בתוך הבית. אם אין לכם צנרת שדרכה אפשר להעביר את הכבלים צריך להתקין צינור כזה. השלב הבא של ההתקנה הוא לחבר את לאל נקודה אחת בתוך האינטרקום שבבית, או אלה שפופרת הטלפון או אל המסך של טלוויזיה. הבחירה תיעשה בהתאם לסוג של האינטרקום.

איך זה עובד – האם אפשר לבצע התקנה של מערכת האינטרקום בצורה עצמאית?

יש מקרים בהם אתם יכולים לקנות מערכת אינטרקום ביתית אשר מגיעה עם הוראות הפעלה ומדריך התקנה, כך שאם תעקבו נכון אחרי הוראות ההפעלה של מערכת האינטרקום היא תוכל לעבוד תוך זמן קצר מאוד. הדור הנוכחי הצליח להראות לכולם איך זה עובד.

הם הצליחו לגרום לכולם להאמין שהם יכולים לעשות הכל בעצמם, כאשר מערכות האינטרקום לא יוצאות מהכלל הזה. נוסף על כך, התקנת האינטרקום אינה דורשת יותר מדי ידע טכני כך שכל אחד יכול להתקין אותו. אז למה לך לשכור איש מקצוע ולשלם לו סכום מסוים, כשאתה יכול לבצע את ההתקנה בעצמך? לכן, אם אתם חושבים שאתם מסוגלים להתקין לבד, תנו לזה סיכוי. אך אם יש בכם ספק קטן, אל תסתבכו סתם ותנו לאיש מקצוע שמבין להתעסק עם זה.

מהו מחיר התקנת מערכת אינטרקום לדירה?

מחיר התקנת מערכת אינטרקום לדירה מאוד תלוי ומשתנה בין מצב למצב. אם תתקינו אינטרקום לדירה אחת או לבניין משותף המחיר ישתנה בהתאם.

  • התקנה של אינטרקום עם שפופרת לדירה אשר כולל התקנה של פאנל חיצוני, ספק כוח, מגבר ומכשיר אינטרקום פנימי תעלה לכם בין אלף וחמש מאות ₪ לבין אלפיים וחמש מאות ₪.

  • לעומת זאת, התקנה של אינטרקום עם שפופרת לבניין משותף, כל דייר בבניין ישלם בין חמש מאות ₪ לבין אלף ₪.

  • התקנה של אינטרקום דיגיטלי לדירה תעלה לכם בין אלף וחמש מאות ₪ לבין שלושת אלפים ₪ ואילו בבניין משותף, כל דייר ישלם בין אלף וארבע מאות ₪ לבין אלפיים ₪.

  • הסוג האחרון הוא התקנה של אינטרקום עם מצלמה אשר בדירה היא תעלה בין אלפיים ₪ לבין חמשת אלפים ₪. אך בבניין משותף, זה יעלה בין אלף וחמש מאות ₪ לבין ארבעת אלפים ₪ לכל דייר ודייר.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אינטרקום לדירה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אינטרקום לדירה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אינטרקום לדירה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אינטרקום לדירה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אינטרקום לדירה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם