התקנת מצלמות אבטחה » מערכות אזעקה » מחיר מערכת אזעקה לדירה – כמה באמת צריך לשלם עליה?

מחיר מערכת אזעקה לדירה – כמה באמת צריך לשלם עליה?

שירות מערכת אזעקה לדירהמחיר מערכת אזעקה לדירה
ביקור טכנאי מערכת אזעקה לדירההחל מ-199 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה קווית לדירההחל מ-1,699 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית לדירההחל מ-2,999 ש"ח
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

הדירה שלנו אמורה להיות המקום שבו אנו נרגיש הכי בטוחים שיש. אז מה קורה כאשר אינכם מרגישים בטוחים בדירה? יהיה עליכם לעשות כל מה שאפשר כדי להחזיר את הביטחון.

האזינו לכתבה

אחת מהפעולות הבסיסיות תהיה התקנת אמצעי מיגון שונים שאמורים להגביר את תחושת הביטחון. עם זאת ישנם אמצעי מיגון יעילים יותר וישנם אמצעי מיגון יעילים פחות, לכן צריך לדעת במה לבחור. בין האפשרויות השונות התקנת מערכת אזעקה לדירה תהיה האפשרות העדיפה ביותר. מדובר על מערכת פשוטה יחסית שאמורה להתריע לכם בכל פעם שמישהו נכנס לדירה. אך כמה אתם תאלצו לשלם כדי להתקין מערכת מהסוג הזה? זוהי כבר שאלה אחרת שצריך לדעת גם אותה. יש כאלה שבגלל שהם לא רוצים לשלם ביוקר נמנעים מלהתקין מערכת אזעקה. אך האם המחיר באמת כל כך גבוה בהשוואה לאמצעי מיגון אחרים? לא בטוח.

התקנת מערכת אזעקה לדירה

אין מחיר לתחושת הביטחון

מרגישים לא מוגנים בתוך הדירה שלכם? זה מיד אמור להדליק לכם נורות אדומות. הרי אין מקום שאמור לספק לכם הרגשה יותר בטוחה מאשר הדירה שבה אתם מתגוררים. גם אם בחוץ אתם מרגישים חשופים, בתוך הדירה תצטרכו להרגיש בדיוק ההפך מכך. לתחושת הביטחון האישי שלכם אין מחיר, לא משנה כמה תנסו לבחון זאת. הרי בסוף אם אתם לא מרגישים מוגנים בדירה שלכם, זה ישליך על כל מיני דברים אחרים. תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לא יכולים לבצע כל מיני פעולות שאותן אתם רוצים לעשות. לפיכך גם אם המחיר של מערכת אזעקה יהיה קצת יקר, שווה להשקיע אותו כדי להחזיר את תחושת הביטחון.

בכל מקום תוכלו לקבל מחיר שונה למערכת אזעקה לדירה

מה חשוב שתדעו על מחיר מערכת אזעקה לדירה? שלכל חנות ולכל חברה יהיו את המחירים שלה. מה שאומר שבמקום אחד תוכלו לקבל מחירים שונים בתכלית בהשוואה למקום אחר. אם הצעת מחיר במקום אחד תהיה יקרה, זה לא אומר כי היא תהיה יקרה בשאר המקומות. מה שאתם צריכים לעשות זה להשוות בין החברות השונות, עד שתקבלו הצעת מחיר שתהיה מתאימה לכם. בסוף השוואה מקיפה תאפשר לכם להבין בדיוק כמה אתם צריכים לשלם. אנו סבורים כי כל עוד ההשוואה תהיה מספיק מקיפה, תוכלו לרכוש מערכת אזעקה במחיר נוח. בסוף אתם אלה שקובעים כמה תהיו מוכנים לשלם על מערכת אזעקה לדירה שלכם.

מערכת אזעקה מתקדמת לדירה שווה יותר

כאשר מסתכלים על המחיר אי אפשר להתכחש לעובדה כי יש ריבוי אפשרויות. מערכת אזעקה אחת תהיה שונה בתכלית בהשוואה למערכת אזעקה אחרת. לכל מערכת יהיו את הפלוסים שלה מצד אחד, ואת המינוסים שלה מהצד השני. כאשר אתם רוכשים מערכת אזעקה לדירה מוטב להשקיע במערכת אזעקה מתקדמת. כזאת שמביא איתה פיצ'רים מתקדמים שלא תמצאו כמותם במערכות אחרות. ככל שהמערכת תהיה יותר מתקדמת, כך היא תעמוד בציפיות שאותן הצבתם לעצמכם. זה תנאי בסיסי שאותו תצטרכו להציב לפני שתרכשו מערכת אזעקה חדשה לדירה שלכם. בו בזמן נדגיש כי למרות שהמחיר עולה, שווה להשקיע על מערכת שכזאת. מדובר על רכישה שתיתן לכם בתמורה מעל ומעבר למה שאתם מצפים לקבל.

מחיר מערכת אזעקה לדירה ללא התקנה

החלטתם לרכוש מערכת אזעקה לדירה ללא התקנה? מוטב כי תדעו שלא מדובר בבחירה פופולארית. בשונה ממערכות אחרות, התקנת מערכת אזעקה היא לא עניין פשוט. יהיה עליכם להגיע עם ידע מקדים כדי שתוכלו לבצע את ההתקנה בדיוק על פי כל הכללים. עם זאת יש כאלה שמעוניינים לשלם פחות, ולכן הם הולכים על הבחירה הזאת. רכישת מערכת אזעקה בלבד היא רכישה שתעלה פחות כמה מאות שקלים. המחיר אמור לנוע בין 500 ש"ח עד 1500 ש"ח ברוב המכריע של המקרים. אם קיבלתם הצעת מחיר גבוהה יותר יהיה עליכם לבחון את הסיבה לכך. הצעת מחיר יותר נמוכה ככל הנראה תעיד על האיכות של מערכת האזעקה. עם זאת הפערים בין מערכת אזעקה ללא התקנה ועם התקנה הם יחסית פערים זניחים.

עלות מערכת אזעקה לדירה עם התקנה

הבחירה הכי נפוצה הינה רכישת מערכת אזעקה לדירה כולל התקנת המערכת. כך תוכלו לדעת כי מיד לאחר סיום הפעולה תוכלו להשתמש במערכת בצורה אפקטיבית. התקנה עצמאית עשויה לקחת זמן רב, דבר שיביא להוצאות גבוהות ממה שחשבתם לעצמכם. התוספת על התקנת מערכת אזעקה נעה בין 200 ש"ח עד 400 ש"ח בהתאם לסוג מערכת האזעקה שאותה מתקינים. כך שהמחירים נעים בין 700-800 ש"ח עד 1800-2000 ש"ח. המחיר נקבע בהתאם לסוג מערכת האזעקה שאותה אתם בוחרים להתקין אצלכם בדירה. מן הסתם שעל מערכת אזעקה איכותית יהיה עליכם לשלם יותר בשונה ממערכת אזעקה פשוטה. אך ישנם הבדלים מהותיים בתמורה בין מערכות האזעקה השונות שאותן תתקינו בדירה.

מחיר זול – הוא לא תמיד הכי משתלם

חברה מסוימת נתנה לכם הצעה משתלמת על התקנת מערכת אזעקה לדירה? לפני שאתם סוגרים את הפרטים עם אותה חברה יהיה עליכם להבין את הסיבה להבדלים. הרי ישנה סיבה שבגללה חברה אחת מספקת מחיר שיהיה זול בצורה משמעותית מחברות אחרות. לרוב האיכות של מערכת האזעקה או איכות ההתקנה היא זאת שמשפיעה על המחיר. מה שאומר שמעצם העובדה שהמחיר זול, אתם עושים לעצמכם פשרות מסוימות. אם כבר החלטתם להתקין מערכת אזעקה בדירה מוטב להשקיע בכזאת שגם תחזיק מעמד. החלפת מערכות אזעקה בדירה באופן תדיר תגרום לכך שתוציאו הרבה יותר ממה שחשבתם. השקעה חד פעמית במקרה הזה עדיפה מאשר השקעה שחוזרת על עצמה. החליפו את מערכת האזעקה בדירה רק כאשר תראו בכך צורך.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אזעקה לדירה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אזעקה לדירה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אזעקה לדירה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אזעקה לדירה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אזעקה לדירה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם