התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר תיקון אינטרקום לבניין משותף – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לבניין משותף?

מחיר תיקון אינטרקום לבניין משותף – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לבניין משותף?

שירות תיקון אינטרקום לבניין משותףמחיר לשירות תיקון אינטרקום לבניין משותף
תיקון בעיה בחיווט באינטרקום לבניין משותףהחל מ – 149 ש"ח
מנעול חדש עקב בעיה במנעול החשמליהחל מ – 99 ש"ח
תקלה בשפופרת באינטרקום לבניין משותףהחל מ – 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

תפקידו של מכשיר האינטרקום הוא לעזור לכם למנוע את כניסתם של אנשים זרים ולא רצויים אל תוך הבניין.

האזינו לכתבה

אם האינטרקום מתקלקל או שצצה איזשהי בעיה, עליכם לטפל בה ואף לפתור אותה הכי מהר שאתם יכולים וזאת בשביל שתוכלו להמשיך ולשמור על הפרטיות ועל הבטיחות של כל הדיירים בבניין. היום אנחנו נתמקד בנושא של מחיר תיקון אינטרקום לבניין משותף – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לבניין משותף? כל המידע ממש בהמשך. שווה לכם להמשיך לקרוא.

תיקון אינטרקום לבניין משותף

מה הם השירותים של תיקון אינטרקום לבניין משותף?

בזמנים של היום, תוכלו למצוא שקיים אינטרקום ברוב הבניינים המשותפים. האינטרקום הוא מוצר הכרחי בכל בניין משותף, ותפקידו הוא לעזור לכם לעקוב אחר הכניסה לבניין והוא נותן את האפשרות למנוע כניסה של אנשים לא רצויים או שאינם שייכים למקום. כלומר, תפקידו של האינטרקום הוא לספק לכם הגנה, פרטיות וגם תחושה של ביטחון. יש פעמים אשר בעקבות בלאי של מערכת האינטרקום או בגלל תנאי מזג האוויר, נגרם נזק כלשהו למערכת החשמלית של האינטרקום

אתם תיאלצו להזמין טכנאי בשביל לתקן את התקלה. הזמנת שירותים של תיקון אינטרקום לבניין משותף הם מאוד שכיחים. במרבית מהפעמים, כאשר מדובר בבניין משותף שיש בו כמות גדולה של דיירים, הסיכוי שהתקלות יקרו יהיה יותר גבוה. מן הסתם שיש עוד כל מיני גורמים אשר משפיעים על התקלות, כמו למשל מה הדגם של האינטרקום, איפה הוא ממוקם ואיך משתמשים בו. ישנן חברות שאפשר להזמין דרכן טכנאי במטרה לתקן את האינטרקום. החברות הללו מספקות שירותים של החלפתם של הרכיבים התקולים.

איך תבחרו טכנאי מתאים לביצוע של תיקון אינטרקום לבניין משותף?

יש כמה וכמה קריטריונים להזמנת טכנאי לביצוע של תיקון אינטרקום לבניין משותף. קודם כל, עליכם לבדוק מהי הזמינות של הטכנאי. אתם צריכים לשאוף שהטכנאי שתמצאו יהיה זמין ויוכל לספק לכם את השירות בצורה הכי מהירה שאפשר, אם אפשר שיגיע אפילו באותו היום שהתקשרתם עוד יותר טוב. שנית, אתם צריכים לברר מה המומחיות ומה הניסיון הקודם של אותו טכנאי בתיקון של אינטרקומים מאותו הסוג שקיים אצלכם.
יש הרבה טכנאים שלא יודעים לתת מענה לכל סוגי הדגמים אשר נמצאים בשוק ויש כמה וכמה הבדלים בין דגם אחד לדגם אחר. זו הסיבה שלפני שאתם מזמינים טכנאי, כדאי לכם לצלם את האינטרקום ולשלוח לו את התמונה כדי לוודא שהוא אכן בקיא בדגם שלכם.

לאחר מכן, אתם יכולים לשלוח לו גם וידאו שיסביר מה התקלה וכך לחסוך זמן בתיקון של האינטרקום. הדבר האחרון שעליכם לוודא ואולי הכי חשוב, הוא מה המחיר של העבודה. אתם יכולים למצוא באתרים השונים את המידע על המחירים של תיקון האינטרקום, כמו גם בתוך המאמר הזה. כל אלו יעזרו לכם להגיע מוכנים יותר לכל התהליך של הזמנת טכנאי לתיקון של האינטרקום שלכם.

מה צריך לדעת לפני תיקון אינטרקום לבניין משותף?

לפני שאתם רצים לבצע תיקון אינטרקום לבניין משותף אתם צריכים להבין כי יש בשוק כל כך הרבה פתרונות אפשריים לתקלות שלכם. על מנת שתוכלו לבחור את דרך הפעולה הנכונה, אתם צריכים לדרוש פתרון שיהיה בהתאמה אישית מלאה לצרכיו של הבניין המשותף. לאחר שתבחנו מהם הצרכים של הבניין המשותף ושל הדיירים ולאחר שתגדירו את אותם הצרכים, תוכלו להתחיל לחפש איש מקצוע שיהיה איכותי ושייתן לכם את המענה האישי שמגיע לכם. אותו איש מקצוע ילווה אתכם בבחירה האם לתקן את האינטרקום או שאין צורך בכך.

מי משלם על תיקון אינטרקום לבניין משותף?

אז מה בעצם קורה במצבים בהם יש תקלה באינטרקום וצריך לבצע תיקון אינטרקום לבניין משותף? במקרים בהם יהיה צורך בתיקון של הרכוש המשותף אשר בהגדרתו זהו רכוש שמשמש את כל בעלי הדירות בבניין המשותף או רכוש אשר משמש רק חלק מבעלי הדירות. האינטרקום נחשב כרכוש משותף, ולכן החובה לתקן אותו מוטלת על נציגות הבניין המשותף, כלומר על וועד הבית.

אך לא כל תקלה היא באחריותו של וועד הבית. יש מקרים רק בעל דירה אחד יישא בעלות התיקון של האינטרקום. ההבדל בין שני המקרים הוא מה המקור של הנזק. אם התיקון צריך להתבצע ברכוש המשותף, כלומר בכלל האינטרקום, וועד הבית יישא בעלות. אם התיקון הוא בשביל דירה אחת ספציפית, את העלות יישא אותו בעל דירה.

מה יהיה המחיר תיקון אינטרקום לבניין משותף?

את מחיר תיקון אינטרקום לבניין משותף אפשר לחלק לכמה וכמה קטגוריות. המחיר יהיה תלוי התקלה ובתיקון. יש בעיות שיהיו יותר קלות והפתרון שלהן יהיה יותר פשוט, מנגד יש בעיות שיהיו מורכבות יותר, כך שהעלויות של התיקון יכולות להיות גבוהות יותר. התיקון הכי פשוט של בעיה בחיווט או בעיה בספק הכוח יעלה בין מאתיים ₪ לבין מאתיים וחמישים ₪ .

רכישה של מנעול חדש עקב בעיה במנעול החשמלי תעלה לכם בין 100 ל-200 שקלים לא כולל עלות של העבודה שזה עוד תוספת של בין 200 ל-250 שקלים. כאשר יש בעיה כלשהי בדלת והתיקון מחייב מהטכנאי להזיז את הדלת שיצאה מהכיוון שלה, זה יעלה לכם 300 שקלים. תקלה נוספת מאוד נפוצה היא תקלה בשפופרת. שפופרת חדשה יחד עם התקנה תעלה לכם בין 300 ל-400 שקלים.

כמה יעלה טכנאי אינטרקום לבניין משותף?

אחרי שציינו מה הם המחירים של תיקון התקלות השונות, עכשיו נדבר על כמה יעלה טכנאי אינטרקום לבניין משותף. העלות הסטנדרטית לביקורו של טכנאי אינטרקום ברוב המקרים תהיה בין מאתיים וחמישים ₪,  לבין שלוש מאות וחמישים ₪ . המחיר הנ"ל מתייחס בעיקר לתיקונים מסוג של חיווט חשמלי או לתיקונים של בעיות קצר למיניהם. אם אנחנו מדברים על מקרים בהם התקלות מתרחשות בעקבות רכיב שצריך להחליפו, גם עלות הרכיב תצטרף לעלות של הביקור ושל העבודה.

שאלות נפוצות על תיקון אינטרקום לבניין משותף

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על תיקון אינטרקום לבניין משותף. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של תיקון אינטרקום לבניין משותף הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים תיקון אינטרקום לבניין משותף יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תיקון אינטרקום לבניין משותף מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם