התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר תיקון אינטרקום לדירה – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לתיקון אינטרקום ביתי?

מחיר תיקון אינטרקום לדירה – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לתיקון אינטרקום ביתי?

שירות תיקון אינטרקום לדירהמחיר לשירות תיקון אינטרקום לדירה
תיקון השנאי באינטרקום לדירההחל מ – 499 ש"ח
החלפת האינטרקום לדירההחל מ – 3,000 ש"ח
הזמנת טכנאי תיקון אינטרקום לדירה החל מ- 249 ש"ח
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

הגעתם לרגע בו התקנתם אינטרקום לדירה ועכשיו קרתה תקלה? או שאולי אתם עומדים להתקין אינטרקום ואתם רוצים לדעת מה יהיה המחיר שתיאלצו לשלם במקרה של תקלה? אנחנו כאן היום כדי לתת לכם את כל המידע עבור מחיר תיקון אינטרקום לדירה – כמה יעלה טכנאי אינטרקום לתיקון אינטרקום ביתי?

תיקון אינטרקום ביתי לדירה

מה יהיה תיקון אינטרקום לדירה כאשר הבעיה היא בלחצנים?

אם לחצם על הלחצנים בפאנל החיצוני של האינטרקום ולא שמעתם שום זמזום, יש סיכוי שהלחצנים התקלקלו ואתם צריכים להחליף אותם. אם לחילופין, הלחצנים באינטרקום כבר ישנים ואתם לא מצליחים למצוא לחצנים אחרים חלופיים, יכול להיות שלא תהיה לכם ברירה אלא להחליף את כל הפאנל החיצוני. גם במקרים בהם האינטרקום שלכם יהיה חדש או יחסית חדש,

אתם כנראה לא תצליחו להחליף רק לחצן אחד. זה מאוד תלוי במה הדגם ומה הפירמה של האינטרקום. אז איך תדעו מה לעשות? טכנאי אינטרקום שהוא גם מקצועי וגם אמין יבקש שתצלמו לו את הפאנל של הלחצנים עוד לפני שהוא בכלל מגיע אליכם, והוא כבר יגיד לכם אם צריך להחליף את כל הפאנל או שאפשר להחליף רק חלק אחד ספציפי. הטכנאי המקצועי יגיד לכם בדיוק מה יהיה תיקון אינטרקום לדירה.

ואם יש תקלה בדלת איזה תיקון אינטרקום לדירה מזמינים?

בעת תקלות בדלת יכולות להיות מספר אפשרויות של תיקון אינטרקום לדירה. כאשר הדלת לא נפתחת אחרי פקודה מהלחצן, הלחצנים תקינים והאינטרקום עצמו עובד זה יכול לקרות מבעיות של מתח, בעיות במנעול החשמלי או בעיות בדלת עצמה. יש מקרים בהם לא מגיע מספיק חשמל אל הדלת או שלא מגיע בעוצמה שהיא מספיק חזקה, ואז הטכנאי צריך לברר למה לא מגיע החשמל.

המנעול החשמלי נמצא במשקוף של הדלת והוא זה שנותן לדלת את הפקודה להיפתח. אם הבעיה היא במנעול עדיף ישר להחליף, מכיוון שרוב הפעמים פשוט לא משתלם להחליף אותו. יש גם מקרים בהם הכל תקין במערכת של האינטרקום אבל הדלת יצאה קצת מהמקום שלה דבר שיכול להקשות מאוד על הפתיחה שלה. יש הרבה טכנאים שיכולים לעזור לכם במקרים כאלו, אך ברוב הפעמים פשוט יפנו אתכם למנעולן שיסדר את הדלת.

איזה תיקון אינטרקום לדירה מבצעים בפאנל החיצוני?

את הפאנל החיצוני של האינטרקום מתקינים בכניסה לדירה או בחלק מן המקרים, על שערים של בתים פרטיים מה שגורם לו להיות מאוד חשוף לכל מה שהסביבה מביאה ולכל תנאי מזג האוויר הקיצוניים. כמו כן, הפאנל החיצוני חשוף גם לחלודה, ולכן הוא מקור מאוד גדול לבעיות שחוזרות על עצמן. מרבית התקלות אשר מתרחשות באחד מן החלקים הפנימיים, כמו חוטי חשמל,

הרמקול או המיקרופון, נגרמות מחלודה. לדוגמה,  אם קרה מקרה בו אתם יכולים לשמוע את האורחים שלכם אך הם לא יכולים לשמוע אתכם, כנראה שיהיה מדובר בתקלה כלשהי ברמקול שנמצא בפאנל החיצוני. במקרים כאלה תיקון אינטרקום לדירה לא יהיה החלפה של כל הפאנל החיצוני אלא רק החלפה של הרכיב שהתקלקל.

איך אפשר למנוע את תיקון אינטרקום לדירה הבא?

רוב התקלות שמתרחשות באינטרקום קורות עקב חדירה של מים לתוך המערכת. ברוב המקרים, המתקינים מעבירים את חוטי החשמל של מערכת האינטרקום מתחת לדלת של הכניסה. במקרים בהם יישארו חריצים בין הבלטות לבין החלק התחתון של דלת הכניסה הסכנה שמים ייפגעו בחוטי החשמל תהיה יותר גדולה, וכך הם יהרסו יותר מהר. בשביל למנוע נזק ולמנוע את תיקון אינטרקום לדירה בפעם הבאה בזמן ההתקנה, חשוב מאוד לאטום את החריצים בעזרת סיליקון. זה יכול לחסוך הרבה כאב ראש והרבה כסף בעתיד.

מה המחיר תיקון אינטרקום לדירה?

מחיר תיקון אינטרקום לדירה תלוי מאוד בחומרת התקלה. אם התקלה תהיה בשנאי או שתהיה תקלה בחיבור לחשמל, הדבר יכול למנוע מהאינטרקום להגיב לכל לחיצה שהיא ואף למנוע את הפתיחה של הדלת. כל התיקונים אשר קשורים בשנאי יעלו בסביבות בין 400 ל-500 שקלים, אך זה יהיה תלוי בסוג של השנאי. ככל שהפאנל יהיה יותר מתקדם כך המחיר יעלה יותר. כמו שכבר אמרנו קודם לכן, במקרים בהם הדלת לא נפתחת יכול להיות שיש תקלה בשנאי ויכול להיות שיש בעיה במתח החשמלי או אולי אפילו במנעול.

לכן, יש חשיבות מאוד גדולה לתיאור התקלה מול בעל המקצוע כי יכול מאוד להיות שהעלות של הטכנאי תסתכם ב- מאתיים ₪ או מאתיים וחמישים ₪ . לסיכום, חשוב מאוד לברר מאיפה מגיעה התקלה. אם אין בידכם את הידע הנדרש, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אמין ובכך תוכלו אולי לחסוך כמה מאות שקלים.

שאלות נפוצות על תיקון אינטרקום לדירה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על תיקון אינטרקום לדירה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של תיקון אינטרקום לדירה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים תיקון אינטרקום לדירה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תיקון אינטרקום לדירה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם