התקנת מצלמות אבטחה » מערכות אזעקה » מעוניינים להתקין אזעקה בעסק? זה המחיר שאותו תצטרכו לשלם

מעוניינים להתקין אזעקה בעסק? זה המחיר שאותו תצטרכו לשלם

שירות מערכת אזעקה לעסקמחיר מערכת אזעקה לעסק
ביקור טכנאי מערכת אזעקה לעסקהחל מ-199 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה קווית לעסקהחל מ-1,699 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית לעסקהחל מ-2,999 ש"ח
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

מה אתם יכולים לעשות כדי למנוע מצב שבו העסק שלכם יהיה חשוף לפריצות? התשובה היא להתקין אמצעי אבטחה שונים שיורידו מכם את תחושת הלחץ והחרדה.

האזינו לכתבה

הרי אף בעל עסק לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא יעמיד את העסק שלו חשוף לפריצות. אמצעי האבטחה היעיל ביותר למניעת פריצות הינו מערכת אזעקה. מערכת אזעקה הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בתור מערכת שמאפשר לדעת מה קורה בזמן אמת. מכאן עולה השאלה, כמה תצטרכו לשלם על התקנת מערכת אזעקה בתוך העסק? הרי המחיר חייב להיות מחיר שתוכלו לעמוד בו בראייה לטווח הרחוק. כל עסק חייב לבצע את ההחלטות השונות משיקולי כלכליים בלבד. עסק שלא יקבל החלטות משיקולים כלכליים עלול למצוא את עצמו נסגר כעבור זמן קצר.

התקנת מערכת אזעקה לעסק

משתלם להתקין מערכת אזעקה בעסק

כאשר אתם בוחנים את המחיר של התקנת מערכת אזעקה לעסק עליכם להבין כי מדובר על צעד משתלם. אומנם מערכת האזעקה עצמה לא תגדיל את כמות הלקוחות שמגיעים אליכם. התרומה שלה מגיעה בשני מישורים שחובה עליכם להכיר אותם. המישור הראשון יהיה בכך שמערכת אזעקה משאירה רושם חיובי על הלקוחות שמגיעים אליכם. הם יוכלו לראות כי אתם עושים כל מה שנדרש לשמור על ביטחונם ועל ביטחון העובדים. מעבר לכך מערכת אזעקה מרחיקה פורצים וגנבים מהעסק, כל פריצה או גניבה מהעסק היא מכה של ממש. מדובר על פעולות שעשויות לעלות יותר מאשר כל פעולה אחרת שאותה יהיה עליכם לעשות. טובת העסק חייבת להיות תמיד בראש סדר העדיפויות שלכם בעת בחירת מערכת אזעקה חדשה.

ממה בנוי המחיר של מערכת אזעקה לעסק?

אין סיבה שתשלמו ביוקר על מערכת האזעקה לעסק שלכם. עם זאת יהיה עליכם לדעת בדיוק ממה מורכב המחיר שאותו אתם נדרשים לשלם ברכישת מערכת אזעקה. אם תכירו את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר, תוכלו להוזיל אותו במידת הצורך. את העלות אפשר לפרק לשני פרמטרים עיקריים שמשפיעים עליה. הפרמטר הראשון יהיה העלות של מערכת האזעקה עצמה, בהתאם לדרישות השונות שלכם. הפרמטר השני יהיה העלות של ההתקנה, כאשר לכל מתקין יש את המחיר שאותו הוא לוקח. השאיפה שלכם תהיה למצוא מערכת אזעקה איכותית שתוכלו לרכוש אותה במחיר שפוי. ברגע שתתקינו מערכת אזעקה איכותית בעסק, תוכלו להמשיך לעבוד מבלי שיהיו לכם הסחות דעת שונות.

איך אפשר להוזיל את העלות של מערכת האזעקה?

חשוב להגיד כי המחיר הוא לא העניין העיקרי שאמור להעסיק אתכם בעת בחירת מערכת אזעקה חדשה. תרצו לדעת כי מערכת האזעקה בזמן אמת תפעל בדיוק כפי שהיא אמורה לפעול. אם המערכת לא תפעל כנדרש, זה לא באמת משנה כמה שילמתם עליה הלכה למעשה. אך עדיין קיימות מספר פעולות שתוכלו לנקוט אותן כדי להוזיל את העלות שאותה אתם נדרשים לשלם:

  • תחפשו מערכת אזעקה שתהיה מתאימה בדיוק לצרכים שלכם. אל תרכשו מערכת אזעקה יקרה רק בגלל ששמעתם עליה המלצות רבות. העסק שלכם יהיה בנוי בצורה שונה בהשוואה לעסקים אחרים שרוכשים גם הם מערכות אזעקה. זוהי הסיבה שבגללה לכל אחד מהם תתאים מערכת אזעקה שונה, וגם העלויות משתנות בהתאם.

  • רכישה דרך האינטרנט יכולה להיות אטרקטיבית יותר מאשר רכישה פרונטלית. אם אין סיבה לרכוש את המערכת באופן פרונטלי, מוטב כי תבחנו את האופציה הזאת. באינטרנט הרבה יותר קל לקבל מגוון רחב שלהצעות שונות, ולבחור מהן את האופציה שהכי מתאימה לכם

  • הגיעו מראש עם תקציב מוגדר לטובת רכישת מערכת אזעקה לעסק. באמצעות הקצבתם תקציב תוכלו למקד את עצמכם במערכות האזעקה שהן רלוונטיות לכם. מה שלא יהיה רלוונטי לא אמור להעסיק אתכם בעת הבחירה הסופית שאותה תעשו.

  • באמצעות השוואת מחירים תוכלו לבחור את החנות שתספק לכם את המחירים הכי משתלמים. לכל חנות יש את הזכות לדרוש את המחיר שאותה היא רואה לנכון על המערכות השונות. השאיפה שאמורה להנחות אתכם היא להוזיל את המחירים על ידי השוואה מקיפה.

מערכת אזעקה איכותית חייבת להיות יקרה?

המחשבה כי המחיר משפיע באופן ישיר על האיכות של מערכת האזעקה היא לא בהכרח נכונה. מערכת אזעקה איכותית לא תמיד תהיה מערכת האזעקה הכי יקרה שאותה תמצאו. לא פעם תהיה לכם אופציה לרכוש מערכת אזעקה לעסק במחיר משתלם, כל זאת מבלי להתפשר על האיכות. את הבחירה אינכם צריכים לעשות רק על סמך תג המחיר של המערכת עצמה. תנסו להבין עד כמה המערכת שאתם עומדים לרכוש באמת תגן ותשמור על העסק שלכם. מעבר לכך היא צריכה להיות מערכת שמצליחה להרתיע את הפורצים והגנבים מראש. אם היא תעשה את הפעולות האלה תוכלו לדעת כי היא עושה את אשר מוטל עליה. אין סיבה שתרכשו מערכת אזעקה יקרה מבלי שתדעו שהיא תספק לכם בדיוק את מבוקשכם.

המחיר של התקנת מערכת אזעקה לעסק

סוף כל סוף נוכל לדבר על המחיר של התקנת מערכת אזעקה לעסק שלכם. עם זאת עליכם לזכור כי לכל חנות יש את המחירים שלה, ולכל מתקין יהיו את המחירים שלו. לפיכך מוטב שתעשו קודם כל בחירה שתשמור על העסק שלכם עד כמה שאפשר. המחיר של התקנת מערכת אזעקה מתחיל מ-500 עד 1000 ש"ח, כל עוד מדובר על מערכות בסיסיות. במקרה שבו תרצו להתקין בעסק מערכות אזעקה מתקדמות תוכלו לשלם בין 1500 עד 2000 ש"ח ברוב המקרים. אנו מציעים לכם להבין היטב מה הסכום שעומד לרשותכם, ורק לאחר מכן לבצע רכישה. כך לא תכניסו את עצמכם לסיטואציה שתתברר לכם בסיטואציה בעייתית בשבילכם.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אזעקה בעסק

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אזעקה בעסק. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אזעקה בעסק הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אזעקה בעסק יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אזעקה בעסק מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם